دسته : ورزشی
شماره : 13254224234
تاریخ : 11 خرداد 1399
قرارداد بازیکن پرحاشیه پرسپولیس سرانجام فسخ شد بند فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیر موجه این بازیکن در تمرینات فعال شد

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، باشگاه پرسپولیس سرانجام درباره بازیکن ایرلندی و پرحاشیه خود تصمیم نهایی را گرفت و قرارداد وی را فسخ کرد. آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تبار باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ نوزدهم به این تیم ملحق شده بود با فسخ قرارداد رسما جدا شد.
 
مهدی خواجوند مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت استوکس اظهار داشت: پیرو نامه نگاری های قبلی و با توجه به فعال شدن بندهای فسخ قرارداد به دلیل غیبت غیرموجه بازیکن از حضور در بازی ها و تمرینات نامه فسخ قرارداد و پرداخت غرامت به باشگاه، به وکیل ایشان ارسال شده است.
 
 
وی افزود: پس از بررسی هایی که صورت گرفت و درپی نامه نگاری هایی که از قبل انجام شده بود، روز شنبه نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از او برای وکیل و مدیر برنامه های این بازیکن صادر شد. 
 
خواجوند در پایان عنوان کرد: بند فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیر موجه این بازیکن در تمرینات فعال شد، در طول این مدت نامه نگاری ها و اقدام های حقوقی مختلفی داشتیم. استوکس پیش از تعطیلات از حضور در تمرینات و بازی ها امتناع کرده بود، بر این اساس طبق مفاد قرارداد اقدام شد و نامه فسخ و پرداخت غرامت به باشگاه، برای وکیل او ارسال شد.