دسته : ورزشی
شماره : 13254224215
تاریخ : 9 خرداد 1399
اعتراض اسطوره کشتی آمریکا علیه ناامنی؛ ما کمتر از انسان تلقی می شویم! ماموریت و وظیفه روزانه شما به عنوان یک افسر پلیس ، حفظ جان مردم جامعه است

 
چندی پیش یک سیاهپوست آمریکایی به نام"جورج فلوید" توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، انتشار ویدئو و نحوه کشته شدن وی به دست پلیس آمریکا موجب شد تا اعتراضات گسترده ای علیه ناامنی در این کشور شکل بگیرد. از جمله افرادی که به این اتفاق واکنش نشان داد، "جردن باروز" اسطوره کشتی آمریکا بود. 
 
وی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به شدت عصبانی، ناامید و ناراحتم، چراکه ما مورد ظلم واقع شدیم. حتی صد سال پس از رفتن جیم کرو، آشکار است که هنوز هم کمتر از انسان تلقی می شویم. وقایعی که این هفته در آمریکا شاهد بودیم، قابل تامل بود و ما به آرامی در معرض مرگ قرار می گیریم. از آنجا که موارد بیماری کرونا در سراسر جهان رو به افزایش است، زندگی انسان ها در آمریکا بی معنا شده است.
 
 
اعتراضات مردمی علیه خشونت پلیس در آمریکا
 
باروز ادامه داد: ما ترجیح می دهیم خارج از خانه باشیم و مردم را در امان نگهداریم و زندگی دیگران را به خطر نیاندازیم. من فقط خسته ام. هرکسی قبل از تصمیم گیری درباره ویدیوی کشته شدن "جورج فلوید" باید سابقه جنایی شخص او را ببیند، شرم بر شما باد.
 
من دارنده مدال طلای المپیک هستم و زندگی خوبی دارم، خانه ام هم در یک محله امن است. همسرم سفید پوست و اسپانیایی است، فرزندانم تقریبا شبیه به مادر خود هستند، با این وجود ممکن است فکر کنید که من سیاهپوست هستم، بدون در نظر گرفتن اینک در چه دایره ای حرکت کنم، رنگ پوست من را ملاک قرار می دهند. من یک مرد سیاهپوست هستم و از همه مهم تر من یک انسان هستم، بیایید با هم غمگین شویم و خواستار اجرای عدالت. قانون باید پاسخگو باشد، قرار است پلیس از خود محافظت کند و به مردم خدمت کند، نه اینکه خود آنها را بکشد و باعث ناامنی شود.
 
 
باروز در پایان تصریح کرد: ماموریت و وظیفه روزانه شما به عنوان یک افسر پلیس ، حفظ جان مردم جامعه است، در غیر اینصورت این شغل شما نیست و شما یک فرد اشتباهی برای این جامعه هستید. یک نشان نباید جایگزین یک قلب شود، درود بر همه افسران در آنجا که با صداقت از ما محافظت می کنند، همه ما برای مثبت بودن در جامعه خود تلاش می کنیم، هر کدام از ما باید در گوشه ای از جهان با هم متحد شویم و کارهای مثبت انجام دهیم نه فقط حرف بزنیم.