دسته : سلامت
شماره : 13254224198
تاریخ : 7 خرداد 1399
تداوم سیر ابتلا به ویروس کووید-19 در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، سیر ابتلا به ویروس کووید-19 در کشورمان ادامه داشته و مجموع بیماران مبتلا به این ویروس به 141 هزار و 591 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، سخنگوی وزارت بهداشت از درگذشت 56 بیمار مبتلا به ویروس کووید-19 طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

 کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیص، دو هزار و ۸۰ نفر به بیماری ویروس کووید-19مبتلا شده اند که از بین آنها ۴۱۲ بیمار تحت بستری قرار گرفته و و یک هزار و ۶۶۸ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی افزود: با احتساب دو هزار و 80 نفری که طی 24 ساعت گذشته به این بیماری مبتلا شده اند، مجموع بیماران مبتلا به ویروس کووید۱۹ درکشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه با درگذشت ۵۶  بیمار در طی 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری در کشورمان  به ۷ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۱۱ هزار و ۱۷۶ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شده و ۲۵۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری، تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۸۵۶ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.