دسته : ارتباطات و فناوری اطلاعات
شماره : 13254224157
تاریخ : 5 خرداد 1399
رونمایی HTC از تلفن همراه مجهز به فناوری 5G کارشناسان معتقدند این شرکت در ماه جولای اولین موبایل 5G خود را رونمایی می کند

 
گزارش های جدید حاکی از آن است که شرکت HTC مشغول ساخت یک تلفن همراه میان رده با نام HTC Desire 20 می باشد. این درحالی است که بخش تولید تلفن همراه شرکت تایوانی با خسارت های ناشی از کاهش فروش محصولات دست و پنجه نرم می کند. از سوی دیگر به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد در جولای سال جاری میلادی نخستین تلفن همراه 5G خود را رونمایی کند، به گفته کارشناسان ممکن است تلفن همراه مذکور یک دستگاه رده بالا و پرچمدار باشد.
 
تلفن های همراه +HTC U12 و HTC Exodus1 که در سال 2018 معرفی شدند، آخرین پرچمداران این شرکت بودند. یکی از مدیران شرکت در مصاحبه ای اعلام کرده بود هنگامیکه اینترنت 5G در تایوان عرضه شود، اچ تی سی هم موبایل های مجهز به فناوری نسل پنجم را عرضه خواهد کرد. از این رو کارشناسان معتقدند این شرکت در ماه جولای اولین موبایل 5G خود را رونمایی می کند، هنوز اطلاعاتی درباره نام و مشخصات موبایل 5G اچ تی سی منتشر نشده است.
 
 
از سوی دیگر اچ تی سی تصمیم دارد در ماه ژوئن یک موبایل 4G را نیز رونمایی که نام این دستگاه هنوز منتشر نشده است، با این وجود احتمال دارد Desire 20 Pro نام دستگاه 4G باشد. پیش بینی می شود این موبایل با تراشه اسنپ دراگون 665 و 6 گیگابایت RAM عرضه شود، پنل پشتی دستگاه نیز مجهز به 3 دوربین و اسکنر اثر انگشت خواهد بود.