دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254224144
تاریخ : 4 خرداد 1399
محمدعلی کشاورز به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود حال عمومی استاد محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و این هنرمند بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایرنا، محمدعلی کشاورز که به دلیل پاره‌ای از مشکلات جسمانی در بیمارستان بستری است، حال عمومی اش‌رو به بهبود است و امید می‌رود که طی چند روز آتی از بیمارستان مرخص شود.

یکی از نزدیکان این هنرمند  ضمن بیان علت بیماری کشاورز که مربوط به عارضه کلیوی و بالا رفتن میزان کراتین خون اواست، گفت: استاد کشاورز به محض مطلع شدن از بیماری خود بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد. با توجه به اینکه  کراتین خون او از حد نرمال بالاتر بود و خطر از کار افتادن کلیه ها او را تهدید می‌کرد به تشخیص پزشک‌ مراحل سرم تراپی آغاز و  در حال حاضر میزان کراتین خون‌شان به حد طبیعی نزدیک شده و وضعیت‌شان پایدار است.

او ضمن ابراز خرسندی از اقدام به موقع برای درمان افزود: نیازی به دیالیز کلیه برای کشاورز احساس نشده و امیدواریم طی چند روز آینده با رسیدن به وضعیت پایدار این هنرمند با اجازه تیم پزشکی از بیمارستان مرخص شود.

محمدعلی کشاورز از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

از آثار ماندگار استاد کشاورز، به مجموعه‌های تلویزیونی دایی‌جان ناپلئون، آتش بدون دود، هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)، سربداران (در نقش خواجه قشیری)، افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.