دسته : ورزشی
شماره : 13254224140
تاریخ : 4 خرداد 1399
تانک روس ها هم به دام کرونا افتاد؛ تست سعدالله‌یف مثبت شد او در حال حاضر بخت نخست کسب مدال طلای المپیک توکیو هم به شمار می رود.

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از اسپورتال، عبدالرشید سعدالله‌یف که از بهترین کشتی گیران جهان به شمار می رود در پیامی اینستاگرامی از مثبت بودن تست کرونای خود خبرداد. او پس از تائید ابتلای خود به ویروس کرونا از مردم کشورش به ویژه مردم داغستان خواست تا برای مهار کامل این ویروس در خانه بمانند. به گزارش برخی از رسانه های روسی، عبدالرشید سعدالله‌یف که قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان به شمار می رود از مردم داغستان درخواست کرده تا برای تعطیلات مسلمانان به مناسبت عید فطر در خانه بمانند.
 
عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به "تانک روسی" اکنون 24 ساله است، او در فاصله سال های 2013 تا 2017 در سطح بین المللی هیچ شکستی را متحمل نشد. تا زمانی که در فینال رقابت های قهرمانی جهان که به "مبارزه قرن" معروف شد ، در مقابل "کایل اسنایدر" آمریکایی شکست خورد.  اما پس از این شکست بار دیگر قدرتمندانه در مسابقات حاضر شد و هر دو رقابت جهانی بعد را با کسب نشان طلا به پایان برد.
 
انتقام سعدالله‌یف از اسنایدر در فینال 2018
کارنامه این کشتی گیر روسی مملو از نشان های طلا در رقابت های جهانی می باشد، او موفق شده در همه رقابت های جهانی و المپیک که در آن شرکت داشته(البته به جز رقابت جهانی 2017) به نشان طلا دست پیدا کند، او در حال حاضر بخت نخست کسب مدال طلای المپیک توکیو هم به شمار می رود.