دسته : ورزشی
شماره : 13254224136
تاریخ : 4 خرداد 1399
کرونا به لیگ برتر هم رسید؛ بازیکن سایپا مبتلا شده و بازیکنان گل گهر مشکوک به کرونا امروز قرار است تا درمورد قرنطینه اعضای تیم تصمیم گیری شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، لیگ برتر فوتبال از تیرماه آغاز خواهد شد و باشگاه ها تمرینات خود را از دیروز به طور رسمی آغاز کردند. یکی از شرایط حضور تیم ها برای برگزاری ادامه لیگ ، انجام تست کرونا بر روی تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی بوده است. از این رو شنیده ها حاکی از آن است که گویا برخی از بازیکنان مشکوک به کرونا هستند و تست یکی از آنان نیز مثبت اعلام شده است.  
 
در همین زمینه روابط عمومی باشگاه سایپا اعلام کرد که کلیه بازیکنان این تیم جهت شروع تمرینات با نظارت کادر پزشکی این باشگاه ، اقدام به انجام تست پزشکی برای تشخیص کرونا کردند. متاسفانه با اعلام کادر پزشکی تیم نتیجه آزمایش یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم مثبت بوده است، بر همین اساس از همان دقایق ابتدایی مشخص شدن نتیجه تست این بازیکن، همه اقدامات و تمهیدات لازم به منظور مراقبت از وی در دستور کار قرار گرفت.
 
در سوی دیگر، مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها گفت: متاسفانه باخبر شدیم تعدادی از بازیکنان تیم مشکوک به کرونا هستند، بخاطر همین درحالی که قرار بود تمرینات خود را از فردا شروع کنیم اما تا آخر هفته تمرینات را عقب انداختیم. صبح فردا قرار است تا درمورد قرنطینه اعضای تیم تصمیم گیری شود، از بازیکنان تست سی تی آر گرفته شده تا از سلامت آنان مطمئن شویم.