دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254224128
تاریخ : 3 خرداد 1399
به مناسبت عید فطر محصولات «عماریار» رایگان شد تماشای تمامی فیلم‌های مستند، سینمایی، داستانی، پویانمایی و ... «عماریار» به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از ساعت ۱۲ امشب تا ۱۲ دوشنبه شب رایگان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، در دوران خانه‌نشینی و فاصله‌گذاری فیزیکی، عماریار کلیه محصولات خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار داد. این‌بار به مناسبت عید سعید فطر و با توجه به استقبال مردم در دوران خانه‌نشینی، این سایت جهت ترویج فرهنگ در خانه ماندن و نیز ارتقا سطح فرهنگی افراد در اوقات فراغت، محصولات خود را به مدت 24 ساعت رایگان کرد.

تماشای تمامی فیلم‌های مستند، سینمایی، داستانی، پویانمایی و ... «عماریار» به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از ساعت ۱۲ امشب تا ۱۲ دوشنبه شب رایگان شد.

فرصت تماشای رایگان فیلم های این طرح از ساعت 12 امشب شنبه 3 خردادماه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر شروع می شود و تا روز دوشنبه 5 خردادماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند محصولات داستانی و مستند مورد علاقه خود را به صورت رایگان در سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir تماشا کنند.

«عماریار» مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید» درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فیلم‌های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.