دسته : سیاست
شماره : 13254224110
تاریخ : 2 خرداد 1399
تمجید و قدر دانی کمیته‌های مقاومت فلسطین از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین سخنان روز قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را «مترقی» و «پیشرو» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین با بیان اینکه سرنوشت محور سازش، نابودی است؛ گفت که محور مقاومت رو به روز بالنده‌تر و پویاتر عمل می‌کند.

او در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین در خصوص سخنان امروز مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس گفت که سخنان ایشان مترقی و پیشرو و حاوی پیام‌های متعددی به دشمن صهیونیستی و آمریکا بود.

ابومجاهد تأکید کرد که دشمن از مسیر سازش و مذاکره نفعی نمی‌برد و گروه های فلسطینی به توقف هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی خوشبینانه نگاه می‌کنند.

ابومجاهد افزود: مبارزه با اشغالگری اسرائیل در تمامی سطوح جریان دارد و باید تمامی توافقات با دشمن پایان یابد. مسأله فلسطین در سخت‌ترین مراحل خود به سر می‌برد و با توطئه دولت آمریکا مواجه شده است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطینی تأکید کرد: سرنوشت محور سازش به سوی سقوط و سراشیبی است و محور مقاومت قدرمتمند و هماهنگ عمل می‌کند.

پیش از وی محمد حمید عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی ایران را پیشگام حمایت از آرمان فلسطین دانسته بود.