دسته : ورزشی
شماره : 13254224106
تاریخ : 2 خرداد 1399
گزارش سایت فرانسوی از تمرین بانوی ملی پوش ایرانی در پشت بام! او در روزهای کرونایی که تمرینات محدود شده است تصمیم به استفاده از پشت بام آپارتمان خود برای حفظ آمادگی گرفته است.

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از تسنیم، یک سایت فرانسوی در گزارشی ویژه به بررسی شرایط یکی از بانوان ورزشکار ایران در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخته است. این سایت سراغ مریم طوسی بانوی دونده سرعت ایران رفته و از او گزارشی در خصوص شرایط تمریناتش منتشر کرده است.
 
با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان ، ورزشکاران تمرینات خود را در فضاهای محدود و به صورت انقرادی انجام می دهند. این شرایط از نظر مریم طوسی به معنای اجرای تمرینات در پشت بام خانه اش است. 
 
طوسی در ایران رکورددار دوهای 100،200 و 400 متر بانوان است و دو نشان طلا در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ها 2012 و 2014 کسب کرده است. او در روزهای کرونایی که تمرینات محدود شده است تصمیم به استفاده از پشت بام آپارتمان خود برای حفظ آمادگی گرفته است.
 
 
مریم طوسی در این مورد می گوید: من در خانه تمرین می کنم، در هر جایی که بتوانم این کار را انجام بدهم ، حتی پشت بام و داخل خانه. یک فضای سبز هم وجود دارد و هر موقع که کسی انجا نباشد در ان مکان هم تمرین می کنم. باید آمادگی خود را حفظ کنیم چون مسابقات شروع خواهد شد و باید وارد چالش شویم.