دسته : ورزشی
شماره : 13254224081
تاریخ : 1 خرداد 1399
اسکوچیچ: برنامه ای برای بازگشت ندارم! از شرایط سخت تیم ملی آگاهی دارم و می دانم که سطح توقعات بالاست

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سرمربی تیم ملی فوتبال که گفته بود با شروع لیگ به ایران بازمی گردد فعلا برنامه ای برای بازگشت ندارد اما مسئولان فدراسیون فوتبال به او اعلام کردند که با فراهم شدن شرایط تماس خواهند گرفت. دراگان اسکوچیچ در گفت و گوی زنده با برنامه تلویزیونی اظهار داشت: فعلا برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارم، باید ببینم شرایط بازگشتم به ایران چگونه است، امیدوارم با شروع لیگ بتوانم به ایران برگردم.
 
اسکوچیچ درباره احتمال مصدومیت بازیکنان ملی پوش با شروع رقابت ها گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهدف بازیکنان در دوران قرنطینه هم تمرینات خود را دنبال می کردند. اگر مربیان در این دوران تمرین باکیفیتی به بازیکنان بدهند فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. 
 
 
وی در واکنش به تغییر برنامه های تیم ملی بخاطر شیوع کرونا عنوان کرد: باید صبر کنیم تا برنامه مسابقات باشگاهی و ملی مشخص شود، وقتی برنامه ها اعلام شد مس توانم برنامه ریزی کنم، این کار سخت نخواهد بود و براحتی انجام می دهم. من به صورت مداوم با بازیکنان لژیونر تیم ملی در ارتباط بودم و حتی از باشگاه های آن ها در مورد شرایط تمرینی سوال می کردم چراکه می خواستم از شرایط بازیکنانم در دوران کرونا اطلاع داشته باشم.
 
 
مربی کروات تیم ملی درمورد شیوع کرونا در کشورش هم گفت: روزهای اول خیلی ترسیده بودم چراکه فاصله محل زندگی من با ایتالیا 70 کیلومتر است، اما تاکنون هیچ مورد مثبتی در اینجا گزارش نشده و در طی سه چهار روز گذشته هم تنها 4 نفر مورد مثبت در کرواسی اعلام شده است.
 
 
اسکوچیچ راجب شانس صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر گفت: از شرایط سخت تیم ملی آگاهی دارم و می دانم که سطح توقعات بالاست، توقع خود من هم صعود به جام جهانی است. شرایط ما هم خوب است و حتی با وجود باخت های اخیر می توانیم به جام جهانی صعود کنیم، دلم برای کار کردن در ایران تنگ شده و امیدوارم همه تلاشمان را برای بهترین شرایط تیم ملی و صعود به جام جهانی انجام دهیم.