دسته : ورزشی
شماره : 13254224079
تاریخ : 31 ارديبهشت 1399
مگان راپینو: ترامپ فقط به نفرت پراکنی دامن زده است شغل رویایی من رئیس جمهور شدن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایرنا، ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در جریان یک برنامه تلویزیونی ضمن انتقاد از سیاست های "دونالد ترامپ" ، احتمال اقدام برای ریاست جمهوری آمریکا را رد نکرد. 

ترامپ یک ملی گرای سفید است

مگان راپینو که همواره از منتقدین ترامپ بوده است، در یک برنامه تلویزیونی او را یک "ملی گرای سفید" خواند و گفت به اعتقاد وی سیاست های ترامپ هیچ کمکی به آمریکا نکرده است. راپینو در این مورد اظهار داشت: حالا فکر می کنم که در کاخ سفید به طور مشخص یک ملی گرای سفید داریم و نفرت پراکنی و تبعیض در کشور تنها منجر به تفرقه بیشتر، ناامیدی بیشتر، اضطراب بیشتر و ترس بیشتر شده است.

ستاره تیم ملی زنان آمریکا در راه رسیدن به قهرمانی جام جهانی 2019 فرانسه معتقد است که مشارکت دادن به اقلیت های نژادی و زنان کلید پیشرفت است. او که همواره مدافع حقوق زنان بوده و در راستای اعتراض به تبعیض نژادی به جنبش "زانو بزن" ملحق شده است.

رئیس جمهوری بزرگ ترین و بدترین کار است

راپینو در جواب این سوال که آیا گزینه ورود به سیاست را مدنظر قرار داده است یا خیر گفت: این احتمال را به طور کامل رد نمی کنم، شغل رویایی من رئیس جمهور شدن است. اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم، بزرگ ترین و بدترین پست را می خواهم اما برای این پست به شخصه افرادی را انتخاب می کنم که باهوش تر، اصلح تر و برای انجام امور بهتر هستند.