دسته : ورزشی
شماره : 13254224045
تاریخ : 30 ارديبهشت 1399
میلیاردر قطری تاثیرگذارترین چهره فوتبالی جهان شد! در رده دوم این فهرست نام کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس به چشم می خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، فرانس فوتبال که از جمله معتبرترین نشریات دنیای فوتبال به شمار می رود در جدیدترین شماره خود اقدام به انتخاب 50 چهره تاثیرگذار در فوتبال جهان کرد. 

فرانس فوتبال مالک قطری باشگاه پاریسن ژرمن را به عنوان چهره تاثیرگذار فوتبال جهان معرفی کرده است، ناصر الخلیفی که در سال 2011 با سرمایه ای بالغ بر 8 میلیارد یورو اقدام به خرید پاریسن ژرمن کرد. او در طول این سالها پاریسن ژرمن را به قدرت مطلق لوشامپیونه فرانسه تبدیل کرد، الخلیفی در سال 2017 با انتقال جنجالی و 222 میلیون یورویی ستاره برزیلی بارسلونا یعنی نیمار، او را به گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال دنیا تبدیل کرد. 

در رده دوم این فهرست نام کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس به چشم می خورد، رونالدو که بعد از 9 سال از رئال مادرید جدا شد در تیم جدید خود هم خوش درخشید. 

اما رتبه سوم به جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اختصاص دارد، از دیگر چهره های فوتبالی این فهرست می توان به فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید ، خورخه مندس مدیربرنامه مشهور و قدرتمند دنیای فوتبال ، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول و مگان راپینو ستاره تیم ملی بانوان آمریکا، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا، یک سیاستمدار از چین(شی جین پنگ) و زیدان اشاره کرد.