دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254224032
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
کیوان کلهر برای مخاطبانش آنلاین می‌نوازد کیهان کلهر پنجشنبه شب (اول خردادماه) با تکنوازی سه تار بصورت زنده از طریق فضای مجازی میهمان خانه‌های مخاطبان جهانی خود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران،  کیهان کلهر پنجشنبه  شب (اول خردادماه) با تکنوازی سه تار به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی میهمان خانه‌های مخاطبان جهانی خود خواهد بود.

این اجرا که احتمال می رود به‌صورت بداهه نوازی باشد، همزمان از اکانت اینستاگرام کیهان کلهر و دانشگاه استنفورد آمریکا پخش خواهد شد.

با همه‌گیری ویروس کووید 19 که تا کنون برایش دارو یا واکسنی یافت نشده، متخصصان برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، طرح فاصله‌گذاری فیزیکی را مطرح کردند و از مردم خواستند در خانه بمانند. این امر باعث شد تا کلیه فعالیت‌های هنری و فرهنگی تعطیل شود.

ماندن در خانه باعث افزایش اوقات فراغت شده و از سوی دیگر می‌تواند سلامت روحی و روانی افراد را به خطر بیاندازد. لذا، هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری با ارائه خدمات که اغلب رایگان بود، از مخاطبان دعوت کردند در خانه بمانند.

در همین راستا قرار بود کیهان کلهر در شامگاه دوشنبه - ۲۵ فروردین، اجرایی به صورت زنده با دیگر اعضای گروه جاده ابریشم بصورت مجازی در نقاط مختلف جهان شکل گیرد که کلهر امکان انجام این کار را نداشت. از این رو یکی از اجراهایی که چند روز پیش بصورت پست در این صفحه منتشر شده بود را در اختیار جاده ابریشم قرار داد تا دیگر مخاطبان از آدرس های داده شده آن را ببینند.

این هنرمند در همان شب با انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی وعده داد که به زودی از طریق فضای مجازی برای مخاطبان خود در سراسر جهان که در پی شیوع بیماری کرونا خانه نشینی گزینه خردمندانه آنها شده است  سه تار خواهد نواخت.