دسته : ورزشی
شماره : 13254224012
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
در ادامه فوتبال بوندسلیگا ؛ بایرن صدرنشینی خود را استحکام بخشید در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم بوندسلیگا، تیم های وردربرمن و بایرلورکوزن فردا به مصاف هم خواهند رفت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال در آلمان ازسرگرفته شده و در ادامه هفته بیست و ششم این مسابقات شب گذشته دو دیدار برگزار شد که در مهم ترین آن تیم بایرن مونیخ مقابل میزبان خود به پیروزی دست پیدا کرد تا جایگاه خود در صدر جدول را محکم تر کند.

بایرن مونیخ صدرنشین باقی ماند


 


از ساعت 20 و 30 دقیقه روز گذشته تیم های بایرن مونیخ و یونیون برلین به میزبانی یونیون و در ورزشگاه خالی از هوادار با رعایت پروتکل های بهداشتی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار تیم بایرن مونیخ طبق آنچه که انتظار می رفت توپ و میدان را در اختیار داشت، در دقیقه 40 "رابرت لواندوفسکی" ماشین گلزنی باواریایی ها موفق شد از روی نقطه پنالتی گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند.


در نیمه دوم تیم یونیون برلین سعی در جبران نتیجه داشت اما موفق به ایجاد موقعیت روی دروازه بایرن مونیخ نشد، در لحظات پایانی این نیمه "بنجامین پاوار" با ضربه سر دیدنی گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا شاگردان "فلیک" به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

 


بایرن مونیخ با این نتیجه 58 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند، رابرت لواندوفسکی با گلزنی در این دیدار تعداد گل های خود در این فصل بوندسلیگا را به عدد 26 رساند تا یکی از شانس های کسب کفش طلای اروپا باشد.

کلن و ماینتس به تساوی رضایت دادند


در دیگر بازی شب گذشته، تیم کلن در ورزشگاه خانگی خود مقابل ماینتس قرار گرفت و درحالی که با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیش بود درنهایت به تساوی رضایت داد. گل های کلن را در این دیدار، "مارک یوت" در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی و "فلورین کاینز" در دقیقه 53 به ثمر رساندند. دو گل تیم ماینتس را هم "آوونی" در دقیقه 61 و "پیر کونده" در دقیقه 72 روی کار انفرادی زیبا وارد دروازه کلن کردند تا امتیازات تقسیم شود.

 


در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم بوندسلیگا، تیم های وردربرمن و بایرلورکوزن فردا به مصاف هم خواهند رفت. رقابت های فوتبال بوندسلیگا که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت 65 روز به حالت تعلیق درآمده بود از روز شنبه ازسرگرفته شده است.