دسته : ورزشی
شماره : 13254224006
تاریخ : 28 ارديبهشت 1399
یورگن کلوپ: باید به بازی بدون حضور تماشاگران عادت کنیم! همه تیم ها به یک اندازه فرصت داشتند و تیمی در این مدت سود نکرده است

رقابت های فوتبال در اروپا از روز گذشته با برگزاری دیدارهای بوندسلیگا از سرگرفته شد اما تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگران خواهد بود، سرمربی لیورپول هم در همین زمینه اظهار نظر جالبی کرده است.

فوتبال را بخاطر خودش دوست داریم نه جو ورزشگاه!


یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول که توقف رقابت های لیگ جزیزه قهرمانی زودهنگام تیمش را به تاخیر انداخت گفت: همه ما فوتبال را در رده های جوانان و بدون حضور تماشاگران شروع کردیم، یاد گرفتیم که فوتبال را فقط بخاطر خودش و نه به دلیل جو ورزشگاه دوست داشته باشیم. بایستی به خالی بودن ورزشگاه ها عادت کنیم، همه ما می دانیم که این اتفاق تا چندین ماه رخ خواهد داد ولی این به معنی نزول فوتبال از یک بازی فوق العاده بودن نیست. فوتبال جذا خواهد ماند و با حضور تماشاگران پرشور تر خواهد شد.

ما در بهترین وضعیت خود قرار خواهیم داشت


آقای معمولی در ادامه گفت: همه تیم ها به یک اندازه فرصت داشتند و تیمی در این مدت سود نکرده است، درواقع جایگاه ها برابر است. زمانی که رقابت های لیگ جزیره از سرگرفته شود ما در بهترین وضعیت خود خواهیم بود و هواداران از این بابت نگران نباشند.