دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254224005
تاریخ : 28 ارديبهشت 1399
ساخت سریال ایلدا از سرگفته می‌شود ادامه تصویربرداری مجموعه «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل اوایل خرداد در خرم آباد از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، نوع دیگری از سبک زندگی را با خود به همراه داشت. بسیاری از فعالیت‌های هنری و فرهنگی و رویدادهای این عرصه تعطیل شدند یا قدم به دنیای مجازی گذاشتند. در این بین تولیدات سینمایی نیز فعالیت‌شان به حالت تعلیق درآمد.

سید علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده سریال «ایلدا» گفت: از اوایل خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گندزدایی از محل تصویربرداری و استفاده از تجهیزات بهداشتی تصویربرداری ادامه کار آغاز خواهد شد.

در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت و همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان به ایفای نقش می‌پردازند.

«ایلدا » در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم به تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل و نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.

سریال ایلدا داستانی در حوزه دفاع مقدس دارد و اتحاد، همبستگی و ایستادگی مردان و زنان عشایر و روستایی مناطق مرزنشین و غرب کشور و قصه ایثار و فداکاری مردم غرب کشور در سال های 1358 و 1359 را روایت می کند.