دسته : اجتماعی
شماره : 13254223989
تاریخ : 27 ارديبهشت 1399
دویدن با ماسک بر صورت، سبب متلاشی شدن ریه مرد چینی شد بر اساس اخبار منتشر شده، ریه مردی چینی که با ماسک بر صورتش در حال ورزش و دویدن بود در داخل بدنش متلاشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل ازNEWS در شهر ووهان چین، جایی که نوع جدیدی از کروناویروس (کووید -19) بر ای اولین بار ظاهر شد، ریه مردی که با ماسک بر صورتش در حال دویدن بود، در داخل بدنش متلاشی شد.

 بر اساس این خبر،  مردی که به گفته شاهدان به شدت در حال نفس نفس زدن بود، توسط آمبولانس به بیمارستان مرکزی شهر ووهان چین منتقل شده و بلا فاصله تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

 پزشکان توضیح دادند، ریه چپ این مرد که  26 سال دارد و بیش از 3 کیلومتر با ماسک بر روی صورتش دویده بود، 90 درصد منقبض شده و قلب وی در حال حرکت به سمت راست بدن او است.

چن باوئون متخصص جراحی قفسه سینه، اظهار داشت: این مرد دچار بیماری پنوموتوراكس ( نشت هوا در بدن از طریق ایجاد سوراخ در ریه )  بوده و این حادثه به این دلیل رخ داده كه وی هنگام دویدن ماسك بر صورت داشته است.

چندی قبل هم خبری مبنی بر درگذشت دو دانش آموز چینی که با ماسک بر صورتشان  مشغول انجام ورزش در کلاس تربیت بدنی بودند، منتشر شده بود.