دسته : اجتماعی
شماره : 13254223988
تاریخ : 27 ارديبهشت 1399
رئیس جمهور: در آينده شرايط ما بهتر خواهد شد رئیس جمهور: در آينده شرايط ما بهتر خواهد شد حتي اگر اين ويروس جهش داشته باشد.

رئیس جمهور: در آينده شرايط ما بهتر خواهد شد حتي اگر اين ويروس جهش داشته باشد.

رئیس جمهور: نباید اجازه بدهیم اضطراب در جامعه ایجاد شود.از همیاری مردم در شب های احیا که دستورات بهداشتی را رعایت کردند،  تشکر می‌کنم.در شرایطی هستیم که نباید بگذاریم اضطراب در جامعه ایجاد شود و نا امیدی فراگیر شود.

ما همچنان با یک ویروس خطرناک مواجه هستیم؛ ولی شرایط ما از دیروز بهتر شده است، در اوایل شیوع این بیماری اضطرابی در جامعه وجود داشت، در این مدت مهارت مردم و کادر درمانی به مراتب افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر مهارت‌ها در مقابله با این ویروس افزایش پیدا کرده است، از طرف دیگر تجهیزات ما نیز رشد داشته است.شرایط فردای ما در مقابله با این ویروس بدتر از دیروز نیست، مردم ضمن احتیاط باید به آینده خود کاملا اطمینان داشته باشند.

روحانی: ما از پیک اصلی عبور کردیم.

پرستاران و کادر درمانی مهارت بالاتری در مقابله با کرونا نسبت به روزهای اول پیدا کردند.

فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت هوشمند را باید تا اطلاع ثانوی داشته باشیم. برخی عادات را برای یک مدتی باید فراموش کنیم.

قرار شده بود هر کسی که فهمیدیم مبتلاست باید به خود او، خانواده‌اش و محل کارش ابلاغ کنیم؛ اما این کار بعضا انجام نشده؛ من چند مورد را اتفاقی بررسی کردم دیدم به خودش هم اطلاع داده نشده بوده یا به محل کار و خانواده هم گفته نشده؛ این مصوبه ستاد بوده و ضروری است.

رئیس جمهور در جلس ستاد مقابله با کرونا:صحن‌های روباز حرم مطهر امام رضا(ع) و دیگر اماکن مقدس از ابتدای ماه شوال به صورت محدود در برخی ساعات بازگشایی می‌شود.صحن‌های روباز حرم مطهر امام رضا(ع) و دیگر اماکن مقدس از ابتدای ماه شوال به صورت محدود در برخی ساعات بازگشایی می‌شود.