دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223955
تاریخ : 25 ارديبهشت 1399
سریال «آرزوهای بزرگ» ساخته می‌شود یک شبکه کابلی متعلق به کمپانی دیزنی و تلویزیون بریتانیا به تهیه کنندگی و نویسندگی «استیون نایت» خالق مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندرز» یک سریال شش قسمتی را با اقتباس از رمان دیکنز می سازند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین و به نقل از فارس، تیم سازنده  «سرود کریسمس» حالا با اقتباس از رمان دیگر چارلز دیکنز، سریال «آرزوهای بزرگ» را خلق می کند.

یک شبکه کابلی متعلق به کمپانی دیزنی و تلویزیون بریتانیا به تهیه کنندگی و نویسندگی «استیون نایت» خالق مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندرز» یک سریال شش قسمتی را با اقتباس از رمان دیکنز می سازند. این دومین سریالی است که با همکاری شبکه فاکس و بی بی سی با اقتباس از آثار دیکنز ساخته می شود.

«ریدلی اسکات» و «تام هاردی» که مدیر تولید سریال «سرود کریسمس» را برعهده داشتند حالا نیز برای «آرزوهای بزرگ» حضور دارند. 

آرزوهای بزرگ، در ترجمه صحیح توقعات بزرگ یا انتظارات بزرگ (به انگلیسی: Great Expectations)، رمانی است از چارلز دیکنز، نویسنده شهیر انگلیسی، که ابتدا به صورت داستان دنباله‌دار از دسامبر ۱۸۶۰ تا اوت ۱۸۶۱ میلادی در هفته‌نامه «سراسر سال» به چاپ رسید. 

آرزوهای بزرگ داستان زندگی مردی به نام پیپ، از هفت سالگی تا سی و چند سالگی است. پیپ داستان هایی را برای ما تعریف می کند که باعث شکل گیری شخصیت فعلی او شده اند. او در طول این مسیر با دوستان و آشنایان زیادی آشنا می شود که در تصمیمات و اهدافی که در زندگی پیش می گیرد، نقش مهمی ایفا می کنند. 

رمان خواندنی «آرزوهای بزرگ» از سال دهه ۴۰ میلادی تا کنون بارها به صورت فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است.