دسته : فناوری
شماره : 13254223944
تاریخ : 25 ارديبهشت 1399
تصاویر لو رفته از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس در شبکه های اجتماعی! شرکت مرسدس بنز از نسل جدید S کلاس رونمایی خواهد کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از دیجیاتو، مرسدس بنز S کلاس همواره از جایگاه به خصوصی در صنعت خودروسازی جهان برخوردار بوده است. هر نسل از این سدان لوکس و پرچمدار که معرفی شده همواره انبوهی از سیستم ها و تکنولوژی های جدید را با خود به ارمغان آورده است.

 


نسل نخست از این خودرو در سال 1972 طراحی شده و از آن تاریخ تاکنون، مرسدس بنز شش نسل مختلف از این خودرو تشریفاتی را راهی بازار کرده است. S کلاس جدید که با کد W222 شناخته می شود از سال 2013 روی خط تولید قرار دارد، باوجود ارائه نسخه فیس لیفت در سال 2017 این نسل S کلاس دیگر پا به سن گذاشته احساس می شود و زمان آن فرا رسیده تا جای خود را با نسل جدید عوض کند.


اخیرا در شبکه های اجتماعی چند تصویر از پروتوتایپ S کلاس جدید بدون پوشش استتاری منتشر شده و توجه علاقمندان را به خود جلب کرده است. با کمی دقت در این تصاویر می توان متوجه شد که نسل آتی S کلاس بر اساس زبان طراحی فعلی مرسدس بنز شکل گرفته و از لحاظ المان های ظاهری به ویژه در نمای عقب تا حد بسیار زیادی به CLS خواهد بود. هرچند نوار کرومی موجود در بین دو چراغ، وجه تفاوت S کلاس از CLS خواهد بود.

 

 


در نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس خبری از دریچه های گرد و زیبای قبلی نخواهد بود، چراکه نمونه های مستطیل شکل جای آنها را خواهند گرفت. به علاوه اینکه داشبورد خلوت تر از قبل شده و بیشتر امکانات خودرو از طریق نمایشگر لمسی مرکزی مدیریت خواهد شد، گفتنی است اگر همه جیز طبق روال پیش برود، شرکت مرسدس بنز از نسل جدید S کلاس رونمایی خواهد کرد.