دسته : ورزشی
شماره : 13254223920
تاریخ : 24 ارديبهشت 1399
دورخیز یزدانی برای توکیو؛ بازگشت پلنگ جویبار به به میادین! حق خیلی از کشتی گیران در تاریخ این رشته خورده شده و می خواهیم روشی قانونی اجرا کنیم تا دیگر حق ورزشکاری ضایع نگردد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از مشرق نیوز، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری بررسی چرخه انتخابی تیم ملی با خبرنگاران در بخشی از صحبت های خود به امکان شرکت کردن همه کشتی گیران در هر وضعیت و توانایی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با رضا یزدانی صحبت کردم، او گفت تمرین می کند و قصد دارد کشتی بگیرد، رضا پسر خوب و قهرمان بزرگی است و امیدوارم موفق باشد.

 


رئیس فدراسیون کشتی افزود: همه کشتی گیران ما در وزن 97 کیلو گرم باید بیایند در رقابت  قهرمانی کشوری کشتی بگیرند تا طبق قانون چرخه انتخابی برگزیده شوند. هرچند علیرضا کریمی به وزن بالاتر آمده، اما او آسیب دیده بود و باید عادلانه تصمیم گیری کنیم. بنابراین او می تواند پس از کسب آمادگی با نظر سرمربی تیم ملی وارد چرخه شود و الزامی به حضور در قهرمانی کشور ندارد.

 


علیرضا دبیر گفت: ما این چرخه انتخابی را در مجمع تصویت می کنیم تا به صورت قانون تبدیل شود، قصد داریم این مسئله باب شود که اگر حق کشتی گیری خورده شد بتواند شکایت کند و هرکس از جمله من اگر مقصر بودیم در دادگاه پاسخگو باشیم. حق خیلی از کشتی گیران در تاریخ این رشته خورده شده و می خواهیم روشی قانونی اجرا کنیم تا دیگر حق ورزشکاری ضایع نگردد.