دسته : ورزشی
شماره : 13254223838
تاریخ : 19 ارديبهشت 1399
تصمیم رونالدو نازاریو برای بازگشت به میادین، 10 سال پس از بازنشستگی! دوست داشتم آسیب دیدگی کمتری داشتم چراکه آن مصدومیت ها زندگی مرا تغییر داد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از بی ساکر، بی شک رونالدو نازریو یکی از بازیکنان افسانه ای تاریخ فوتبال به شمار می رود. او از جمله بازیکنانی است که در بین همه هواداران فوتبال محبوبیت خاصی دارد، رونالدو در دوران بازیگری برای تیم های بزرگی چون، بارسلونا، رئال مادرید، میلان و اینتر بازی کرد. رونالدو در سن 34 سالگی و با پیراهن تم کورینتیانس برزیل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.


او مدتی قبل تصمیم به خرید یک باشگاه فوتبال گرفت و باشگاه وایادولید اسپانیا را خریداری کرد، رونالدو در سال 2018 با یک تصمیم عجیب قصد داشت مدتی را به فوتبال برگردد. مالک باشگاه وایادولید در پیامی به خوان سباستین ورون ستاره سابق تیم ملی آرژانتین گفته بود: زمانی که وایادولید را خریدم به این موضوع فکر کردم، اگر سه تا چهار ماه تمرین می کردم می توانستم در چند بازی به میدان بروم. رونالدو اما خیلی زود این تصمیم را فراموش کرد ، زیرا معتقد است بازیکنان امروزی بسیار سریع هستند.

 


ستاره سابق تیم ملی برزیل می توانست چند سال بیشتر در فوتبال حضور داشته باشد اما مصدومیت های بدموقع و متعدد مانع از ادامه درخشش او در مستطیل سبز شد. او درمورد عملکرد دوران بازی و مصدومیت های بیش از حد خود گفت:


"نسبت به عملکردم در آن زمان احساس غرور می کنم، دوست داشتم آسیب دیدگی کمتری داشتم چراکه آن مصدومیت ها زندگی مرا تغییر داد. هرچند از لحاظ ورزشی چهار یا پنج سال را از دست دادم اما دوران ورزشی فوق العاده ای داشتم."