دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223837
تاریخ : 19 ارديبهشت 1399
رابرت دنیرو فرماندار نیویورک می شود رابرت دِ نیرو با حضور در یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده تلویزیونی آمریکا اعلام کرد که در فیلمی با موضوع بحران شیوع ویروس کرونا در نقش «اندرو کومو» فرماندار نیویورک ظاهر می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، «رابرت دنیرو»  بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. از اولین فیلم‌های خوب او می‌توان به فیلم خیابان‌های پایین شهر اشاره نمود. بعد از عدم دریافت نقش سانتینو کورلئونه (سانی) در فیلم پدرخوانده، نقش ویتو کورلئونه در قسمت دوم همین فیلم به او داده شد. او برنده جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد به خاطر بازی در این فیلم شد.

با حضور در یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده تلویزیونی آمریکا اعلام کرد که در فیلمی با موضوع بحران شیوع ویروس کرونا در نقش «اندرو کومو» فرماندار نیویورک ظاهر می شود.

رابرت دنیرو با حضور در برنامه «The Late Show»(نمایش دیرهنگام) در چت تصویری با استفن کولبرت مجری مشهور آمریکایی در مورد فعالیت هایش در خانه و اینکه  در قرنطینه چه رسانه‌ای را دنبال می کند صحبت کرد. 

دنیرو در ادامه صحبت هایش از بازی در فیلمی جدید خبر داد و گفت: در فیلمی با موضوع کرونا بازی خواهم کرد. من در این فیلم در نقش «اندرو کومو» فرماندار فعلی نیویورک ایفای نقش خواهم کرد.

دنیرو ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت آمریکت گفت: پاندمی کرونا یک تراژدی ملی است و تلاش های دولت برای کنترل شیوع  ویروس کرونا ناامید کننده است. دنیرو یکی از منتقدین ترامپ است.

رابرت د نیرو، تاکنون برنده تعداد زیادی جایزه در جشنواره‌های بزرگ و مطرح بین‌المللی شده است.