دسته : ورزشی
شماره : 13254223827
تاریخ : 18 ارديبهشت 1399
احتمال جدایی آقای خاص کشتی از تیم ملی سکوت محمد بنا و بی تفاوتی او نسبت به اتفاقات اخیر بیش از پیش بر احتمال جدایی از تیم ملی قوت بخشید


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، مدتهاست که محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جلسات فنی حضور پیدا نمی کند. برخی دلایل این اتفاق را مخالفت وی با قانون جدید انتخابی تیم ملی و بروز مشکلات شخصی قلمداد می کنند، با این حال آقای خاص کشتی ایران با انتشار پستی در یکی از شبکه های اجتماعی احتمال جدایی از تیم ملی را قوت بخشید.


پس از آنکه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بر تدوین چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی و اجرای دقیق و بی چون و چرای آن برای انتخاب ملی پوشان تاکید کرد، حرف و حدیث های زیادی پیرامون واکنش محمد بنا و غلامرضا محمدی به قانون جدید انتخابی کشتی شنیده شد. دبیر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران از مراحل پایانی تدوین این چرخه انتخابی خبر داد، روز یکشنبه هم از محمد بنا و غلامرضا محمدی دعوت کرد تا در جلسه بررسی این طرح حضور پیدا کنند. اما محمد بنا در این جلسه شرکت نکرد و محمدی هم در مخالفت با برخی موارد مطرح شده در جلسه و کاهش شدید اختیارات سرمربی تیم ملی در انتخاب نفرات مدنظر خودش درنهایت جلسه را ترک کرد.

 


رئیس فدراسیون به صراحت در این جلسه اعلام کرد که وظیفه سرمربی تمرین دادن کشتی گیران است و انتخاب آن ها در اختیار وی نیست، این موضوع باتوجه به پیشینه محمد بنا در انتخاب ملی پوشان احتمالا ادامه همکاری وی با تیم ملی را از بین خواهد برد.

 


در روزهای گذشته هم سکوت محمد بنا و بی تفاوتی او نسبت به اتفاقات اخیر بیش از پیش بر احتمال جدایی از تیم ملی قوت بخشید، درحالی که سکوت بنا ادامه دارد او با انتشار متنی در شبکه اجتماعی واتس آپ به فرضیه جدایی خود از تیم ملی بخاطر وجود اختلافات گسترده مهر تائید زد. بنا در پست خود متنی با این مضمون را منتشر کرد که " آمدن دلیل می خواهد ، ماندن بهانه و رفتن هیچکدام"