دسته : سلامت
شماره : 13254223825
تاریخ : 18 ارديبهشت 1399
درگذشت 68 بیمار کووید-19 طی 24 ساعت گذشته به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید-19 در کشور به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسیده است.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از فارس، سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبرکه از دیروز تا امروز ۱۸اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس ملاک های قطعی تشخیص، ۱۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شده، گفت: مجموع بیماران کووید-19 در کشور به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسیده است.

جهانپور افزود: از بیماران تازه شناسایی شده، 986 مورد علائم خفیف داشته و بطور سرپایی تحت درمان قرار دارند. در استان هایی مثل لرستان و زنجان و کرمانشاه، تعداد افراد سرپایی بیش از ده برابر تعداد افراد مراجعه کننده به بیمارستان ها است.

وی افزود: باید تاکید کنم حدود 70 درصد افرادی که تست آن ها مثبت بوده، با افراد کرونایی نظیر افراد خانواده و بیماران تماس داشته اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند تا مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۸۶ نفر برسد.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۸۲۷۴۴ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده و۲۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.