دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223816
تاریخ : 18 ارديبهشت 1399
کنسرت سامان احتشامی، آنلاین اجرا می شود سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی روز جمعه نوزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودمی کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، شیوع جهانی ویروس کرونا تمامی امور فرهنگی و هنری و سایر مناسباتی که نیازمند به تجمع انسانی داشت را تحت‌الشعاع قرار داد و فعالیت‌شان را به حال تعلیق درآورد.با این‌حال، هنرمدان راهی برای ازتباط با علاقمندان یافتند و با برگزاری مناسبت‌های آنلاین دوران خانه‌شینی را سهل‌تر کردند. این هنرمندان در همه کشورها از جمله ایران با ارائه راه‌کارهایی نوین در کنار علاقمندان و هنردوستان ماندند و دوران کرونایی را دوشادوش اقشار مختلف جامعه سپری کردند.

در ادامه اجراهای آنلاین هنرمندان، که به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می شود، سامان احتشامی به همراه عمران فروزش به اجرای برنامه می پردازند.

این کنسرت جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده را از تلویزیون تعاملی و اپلیکیشن تیوا تماشا کنند. این چهارمین اجرای آنلاین در تالار وحدت است که به میزبانی بنیاد رودکی و با مشارکت هنرمندان برگزار می‌شود.

پیش از این پرواز همای و کیوان ساکت به همراه گروه وزیری در تالار وحدت به روی صحنه رفتند؛ کنسرت آنلاین علی زندوکیلی نیز شب گذشته در تالار وحدت اجرا شد.