دسته : اجتماعی
شماره : 13254223806
تاریخ : 17 ارديبهشت 1399
رئیس پلیس پایتخت از ناکامی سارقان طلافروشی و بانک خبر داد اجازه نمی دهیم تا کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از ناکامی سارقان در سرقت از یک طلافروشی خبر داد و گفت: بعدازظهر روز گذشته دو نفر با به همراه داشتن یک قبضه سلاح کمری و سلاح سرد قصد سرقت از طلافروشی واقع در خیابان رودکی را داشتند که با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی در صحنه ناکام ماندند. از این سارقان یک قبضه سلاح کمری ماکاروف و یک تیغه چاقوی ضامن دار کشف شد، با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان در محل دستگیر و دیگری پس از متواری شدن از محل جرم چند ساعت بعد دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: در تحقیقات صورت گرفته یکی از سارقان اعتراف کرد که سلاح کمری خود را از یکی از استان های غربی کشور تهیه کرده است. تحقیقات تکمیلی پلیس درحال انجام است، در این حادثه صاحب طلافروشی از ناحیه دست چپ توسط یکی از سارقان دچار آسیب سطحی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پرونده ای دیگر که دهم اردیبهشت ماه امسال رخ داد، فردی که قصد سرقت از یکی از بانک های منطقه عباس آباد را داشت با پیشدستی پلیس دستگیر شد.

مخلان امنیت جامعه را سخت پشیمان می کنیم

وی با اشاره به اینکه پلیس خود را حافظ نظم، امنیت و آرامش مردم می داند و برای تحقق این مهم تا پای جان و با تمام وجود ایستاده است گفت: اجازه نمی دهیم تا کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد. همچنانکه پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند با مجرمان و مخلان امنیت و نظم با اقتدار برخورد خواهد کرد و به گردنکشان پاسخی پشیمان کننده خواهد داد.