دسته : سیاست
شماره : 13254223798
تاریخ : 17 ارديبهشت 1399
ترامپ با لج بازی با اوباما از برجام خارج شد رییس جمهور در جلسه هیات دولت: آمریکایی ها تازه متوجه شدند که چه خطای بزرگی کردند که از برجام خارج شده اند.

رییس جمهور در جلسه هیات دولت: آمریکایی ها تازه متوجه شدند که چه خطای بزرگی کردند که از برجام خارج شده اند.

رییس جمهوری آمریکا با لج بازی با اوباما از برجام خارج شد و قصد داشت با خروج ایران از برجام، پرونده ایران به شورای امنیت برود اما با تدبیر نظام خواب ترامپ تعبیر نشد.

دو سال و چهار ماه توافق برجام اجرایی شد که در این مدت خیر و برکت فراوانی برای کشور ما داشت و در تاریخ سیاسی کشور کم نظیر بود.

بعد از توافق برجام در سال ۹۵ رشد اقتصادی یک رشد اقتصادی بی نظیر حتی در سطح جهانی بود. رشد ۱۲.۵ درصد در سال ۹۵ داشتیم که در تاریخ کشور و حتی در دنیا هم آن سال رشد کم نظیر بود.

آمریکا که کلاً  از برجام خارج شده و ۴ به اضافه یک هم تا حد زیادی عقب کشید. ما الان حالت متعادلی داریم هر موقع آنها حاضر شوند به تعهدات کامل برجامی عمل کنند ما هم همان روز به تعهدات کامل برجامی بر می‌گردیم.

یکی از راه‌های درست برای کاهش نقدینگی و کاهش تورم، حضور مردم در بورس است.اگر صاحبان سهام عدالت نیاز به پول دارند ساز و کار آن آماده است و می‌توانند انجام دهند. اگر هم بخواهند نگه‌دارند که سود سالانه‌اش را می‌گیرند.