دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223794
تاریخ : 17 ارديبهشت 1399
اکران «خروج» تا شب قدر تمدید شد اکران تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «خروج» در «سینما ماشین» در پی استقبال مخاطبان تا شب قدر دوشنبه ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، در روزهای کرونایی که کلیه مکان‌های فرهنگی و هنری، از جمله سینماهای سراسر دنیا فعالیت خود را به حالت تعلیق درآوردند، هنرمندان برای ارتباط با مخاطبان و علاقمندان، راه‌های جدیدی همانند اکران آنلاین یا «سینما ماشین» به وجود ابداع کردند که با استقبال مردم مواجه شد.

اکران تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «خروج» در «سینما ماشین» با استقبال مخاطبان تا شب قدر دوشنبه ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.

«سینماماشین» از روز جمعه ۱۲ اردیبهشت کار خود را با نمایش فیلم سینمایی «خروج» در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد آغاز  کرد و با گذشت نزدیک به یک هفته همچنان با استقبال مردم روبه‌رو است.

این طرح سینمایی با مشارکت سازمان هنری رسانه ای اوج، موسسه سینمایی نورتابان و با حمایت شرکت نفت بهران هر شب در ۲ سانس تحت تدابیر بهداشتی و با مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است.

بلیت فیلم سینمایی «خروج» در «سینما ماشین» در سایت سینماتیکت به فروش می‌رسد.

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده و محصول کشور ایران، در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی , حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.