دسته : ورزشی
شماره : 13254223789
تاریخ : 17 ارديبهشت 1399
فوتبالیست جوان ایرانی قربانی کرونا شد؛ بازیکن سابق استقلال درگذشت پیش از این بازیکنان زیادی از سراسر جهان به کرونا مبتلا شده بودند که مرگ بازیکن 21 ساله اسپانیایی از جمله قربانیان ویروس کرونا به شمار می رفت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، روز گذشته رئیس هیات فوتبال شهرستان کارون اعلام کرد که بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد. به گفته وی، محسن باوی فوتبالیست جوان کارونی روز سه شنبه در مبارزه با بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.


رئیس هیات فوتبال شهرستان کارون در استان خوزستان اظهار داشت: باوی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان شهرستان کارون به شمار می رفت، او عضو تیم فوتبال ستاره شریعتی کوت عبداله کارون بود و قبلا هم در تیم استقلال اهواز عضویت داشت.


طبق گفته استاندار خوزستان، تعدا مبتلایان به کرونا در این استان به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی، آغاز مجدد فعالیت بازار و اصناف و تقویت سیستم بیماریابی در خوزستان افزایش یافته است.

 


مرحوم محسن باوی نخستین فوتبالیست ایرانی می باشد که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهد، پیش از این بازیکنان زیادی از سراسر جهان به کرونا مبتلا شده بودند که مرگ بازیکن 21 ساله اسپانیایی از جمله قربانیان ویروس کرونا به شمار می رفت. بازیکنان سرشناسی همچون، پائولو دیبالا، بلیز ماتیودی، ازکوئیل گارای و ... به کرونا مبتلا شده بودند اما بهبود پیدا کردند.