دسته : ورزشی
شماره : 13254223766
تاریخ : 16 ارديبهشت 1399
درخشان: بیانیه کانون مربیان ناقص پخش شده است اگر بتوانیم بدون حضور تماشاگران و با رعایت مسائل بهداشتی لیگ را ادامه دهیم خوب است


حمید درخشان پیشکسوت تیم ملی و یکی از اعضای کانون مربیان فوتبال در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی درباره بیانیه ای که کانون مربیان امروز مبنی بر توقف لیگ منتشر کرده است گفت: به نظرم این بیانیه به صورت کامل به چاپ نرسیده و باعث ایجاد یک سری شبهات شده است، ما تماس های مکرری با مربیان لیگ و کارشناسان گرفتیم و هرکدام به نوبه خودشان نظراتی ارائه کردند. برخی افراد موافق توقف لیگ بودند و برخی دیگر مخالفت خود را اعلام کردند.

 


درخشان با اشاره به اینکه در آن بیانیه پنج راهکار هم ذکر شده است اظهار داشت: اینکه ما راهکاری نداشته باشیم درست نیست، پیشنهاد اول ما برگزاری ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران بود. پیشنهاد دوم هم این بود که اگر بنا شد لیگ ادامه پیدا نکند، هیچ تیمی سقوط نکرده و دو تیم هم از لیگ اضافه شوند تا در فصل بعد 18 تیم حضور داشته باشند، ما در گذشته هم با این تعداد تیم توانسته ایم لیگ را برگزار کنیم.


پیشنهاد سوم این است که در ابتدای فصل بعد 9 بازی این فصل برگزار شود و پس از آن قهرمان را مشخص کنیم، پیشنهاد چهارم این بود که اگر لیگ ادامه پیدا نکرد سازمان لیگ بیاید قهرمان فصل قبل، قهرمان نیم فصل و تیمی که الان در صدر جدول قرار دارد را به عنوان قهرمان اعلام کند.

 


درخشان درباره نظر خود نسبت به ادامه پیدا کردن لیگ گفت: به نظر من در وهله اول باید سلامتی جامعه و ورزشکاران را درنظر بگیریم، فکر می کنم اگر بتوانیم بدون حضور تماشاگران و با رعایت مسائل بهداشتی لیگ را ادامه دهیم خوب است. ولی اگر نتوانستیم این کار را انجام دهیم باید راهکارهای دیگری را بررسی کرد. متاسفانه پیشنهادات ما مکتوب شد اما در بیانیه چاپ نکردند و باعث ایجاد شبهاتی شد، من پیشنهاد های کانون را به عنوان نائب رئیس دوم این کانون خدمت شما اعلام کردم.