دسته : ورزشی
شماره : 13254223759
تاریخ : 15 ارديبهشت 1399
نیمار برای بازگشت به بارسلونا فداکاری می کند ناصر الخلیفی به او پیشنهاد دستمزد سالیانه 100 میلیون یورویی داده اما نیمار رویای بازی دوباره کنار لیونل مسی و لوئیز سوارز را در سر دارد


در سال 2017 بود که انتقال نیمار از بارسلونا به پاریسن ژرمن رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را شکست، ستاره بزریلی با مبلغ 222 میلیون یورو راهی پاریس شد تا چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. اما اوضاع در تیم پاریسی چندان به وفق میل نیمار نبود، او بارها با هواردان و هم تیمی های خود به مشکل خورد. هرچند در ادامه گل های تاثیرگذاری برای پاریسن ژرمن به ثمر رساند و برای هم تیمی های خود گل ساخت اما مشخص بود که او به اندازه بارسلونا در پاریسن ژرمن خوشحال نیست.

 


بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای بازگرداندن نیمار اقدام کرد اما به نتیجه نرسید، مسئولان پاریسن ژرمن تمایلی به از دست دادن ستاره خود ندارند اما خوب می دانند که نیمار هم راضی به ماندن نیست. یک روزنامه اسپانیایی فاش کرده که نیمار برای بازگشت به بارسللونا پیشنهاد نجومی مالک قطری باشگاه را رد کرده است، ظاهرا ناصر الخلیفی به او پیشنهاد دستمزد سالیانه 100 میلیون یورویی داده اما نیمار رویای بازی دوباره کنار لیونل مسی و لوئیز سوارز را در سر دارد.

 


به گفته روزنامه الموندو اسپانیا، نیمار حتی حاضر است مبلغ دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا نصف کند که این مسئله از علاقه زیاد وی برای بازگشت خبر می دهد. در بارسلونا هم لیونل مسی علاقه بسیار زیادی برای بازگشت نیمار دارد، تاجایی که او در تابستان سال گذشته اصرار به جذب ستاره برزیلی داشت اما در نهایت بارسلونا "گریزمن" بازیکن فرانسوی را به خدمت گرفت. همین مسئله باعث شده بود تا مسی با گریزمن رابطه خوبی نداشته باشد، با این وجود گویا برای فصل بعد نیمار را در پیراهن آبی اناری خواهیم دید.