دسته : ورزشی
شماره : 13254223744
تاریخ : 15 ارديبهشت 1399
ریوآوه برای جانشینی طارمی مهاجم پرسپولیس را زیر نظر دارد! بهترین دوران بازی این بازیکن فصل 2017-18 بود که در 40 بازی برای پرسپولیس 24 گل به ثمر رساند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از نشریه پرتغالی رکورد، تیم "ریوآوه" که مهدی طارمی را در اختیار دارد برای جایگزین احتمالی او مهاجم کنونی پرسپولیس را در نظر گرفته است. این نشریه در خبر اختصاصی خود با تیتر" طارمی شماره 2؟ پیشرفت ریوآوه در مذاکرات با علیپور" مدعی شده این باشگاه برای جانشینی مهدی طارمی که به احتمال زیاد در پایان فصل جدا خواهد شد، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را مدنظر دارد تا درصورت جدایی طارمی جای خالی او را پر کند.


یک سایت پرتغالی هم به نقل از نشریه رکورد نوشت: مهدی طارمی به احتمال زیاد در پایان فصل ، ویلا دوکنده را ترک خواهد کرد ، هرچند شاید جای خالی او حس نشود ولی امکان دارد که بازیکن دیگری از ایران جانشین وی شود. بازیکن 24 ساله تیم پرسپولیس، علی علیپور که سه بار هم در تیم ملی ایران بازی کرده است. علیپور تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و مدیران ریوآوه او را یکی از کاندیدا های جانشینی طارمی درنظر گرفته اند. بهترین دوران بازی این بازیکن فصل 2017-18 بود که در 40 بازی برای پرسپولیس 24 گل به ثمر رساند، هرچند در این فصل هم عملکرد خوبی داشته و در 16 بازی هشت گل زده است.

 


رسانه های پرتغالی در هقته های اخیر از جدایی مهدی طارمی در پایان فصل خبر می دهند و از تیم های پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به عنوان مشتریان او یاد شده است. هرچند مدتی قبل از تیم استون ویلا به عنوانی یکی از تیم های علاقمند به جذب طارمی نام برده شد.