دسته : ورزشی
شماره : 13254223677
تاریخ : 11 ارديبهشت 1399
وزیر ورزش با حضور پروین و دادکان در هیئت مدیره پرسپولیس مخالف کرد محمد دادکان که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را هم داشته بارها در مصاحبه های خود اعلام کرد که برای قبول مسئولیت در پرسپولیس اختیار تام می خواهد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، باشگاه پرسپولیس درحال حاضر با سه عضو هیئت مدیره مشغول فعالیت است، وزارت ورزش قصد دارد به معرفی دو عضو دیگر این جمع را تکمیل کرده تا باشگاه با شرایط بهتری اموراتش را پیگیری کند. سه عضو کنونی هیئت مدیره، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه در برخی تصمیمات باهم تفاهم ندارند و همین مسئله مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد کرده است. یکی از موارد اختلاف اعضاء ، قطع یا ادامه همکاری با کارگزار اسپانسری باشگاه می باشد که با ورود وزارت ورزش شرایط تازه ای پیدا کرده است اما اعضای هیئت مدیره بر سر ادامه با این اسپانسر و همکاری با اسپانسری که در ابتدای فصل 7 میلیارد تومان به تیم قرض داد اختلاف نظر دارند.

 


مسعود سلطانی فر برای سر و سامان دادن به این وضعیت جلسات متعددی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکیل داد، در یکی از این جلسات بحث حضور علی پروین و محمد دادکان به عنوان دو پیشکسوت پرسپولیس در هیئت مدیره مطرح شد. اما وزیر ورزش که با افراد زیادی در مورد تکمیل اعضای هیئت مدیره مشورت کرده در نهایت با بررسی شرایط این دو پیشکسوت و اتفاقاتی که در آینده می تواند رخ دهد با حضور آنان در پرسپولیس مخالفت کرد. ظاهرا سلطانی فر نگران تبعات آتی این انتخاب است که با حضور این دو پیشکسوت صاحب نام اوضاع پرسپولیس از دست وزارت ورزش خارج شود.


محمد دادکان که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را هم داشته بارها در مصاحبه های خود اعلام کرد که برای قبول مسئولیت در پرسپولیس اختیار تام می خواهد، درضمن او یکی از مخالفان سرسخت وزیر ورزش است و مطمئنا همین موارد در تصمیم وزارت ورزش تاثیر گذار بوده است.

 


از این رو وزارت ورزش درحال بررسی شرایط دو عضو جدید برای هیئت مدیره می باشد که به زودی اسامی آنها اعلام می گردد، گویا یک فعال حوزه پتروشیمی که بنیه مالی خوبی دارد و یک مدیر هلندیگ اقتصادی بزرگ از جمله افراد مدنظر وزیر ورزش هستند که قرار است هفته آینده معرفی شوند.