دسته : ورزشی
شماره : 13254223657
تاریخ : 11 ارديبهشت 1399
تاوان بی توجهی استقلال به بازیکن مصدوم؛ 9 میلیون دلار ناقابل! مقررات سختگیرانه فیفا بعد از بی توجهی استقلال به بازیکن مصدوم و تحت قرارداد خود این باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه 9 میلیون دلاری خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، بازیکن برزیلی سابق تیم استقلال برای دریافت باقی مانده طلبش از این باشگاه مجبور به شکایت به فیفا شده است. لئوناردو پادوانی که اکنون 36 ساله است در لیگ هفدهم عضو تیم استقلال بود، او در دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان در برخورد با هم تیمی خود آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شدیدی شد. طبق اعلام پزشکان، پادوانی دار شکستگی جمجمه و جابه‌جایی یکی از مهره های گردن شده و دیگر قادر به ادامه فوتبال نبود.

پس از این مصدومیت، وینفرد شفر سرمربی وقت استقلال بعد از اینکه اعلام شد پادوانی دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند گفت از او در کادر فنی استقلال استفاده خواهد کرد تا بتواند از این طریق امرار معاش کند.


اما نه وینفرد شفر در استقلال ماند تا به قول خود عمل کند و نه پادوانی موفق شد مطالبات خود ار استقلال را دریافت کند، او زمانی که تحت قرارداد باشگاه استقلال بود برای ادامه روند درمانی به کشورش بازگشت. پادوانی در طول دوسال گذشته تنها 40 هزار دلار از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده و در حدود100هزار دلار باقی مانده است. سال گذشته بود که وکیل این بازیکن پس از درخواست هایی مکرری که از باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات شد به فیفا شکایت کرد.

با گذشت ماه های زیاد از این شکایت، گویا فیفا به زودی رای خود را به استقلال اعلام خواهد کرد که ظاهرا سنگین ترین جریمه تاریخ باشگاه های ایرانی می باشد.


درحالی که روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال اعلام کرد در نظر دارد تا از این بازیکن برای مذاکره روی دریافت مطالبات دعوت کند تا به ایران بیاید، اما مقررات سختگیرانه فیفا بعد از بی توجهی استقلال به بازیکن مصدوم و تحت قرارداد خود این باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه 9 میلیون دلاری خواهد کرد. این رای در روزهای آتی به باشگاه استقلال خواهد رسید، و این درحالی خواهد بود که هنوز استقلال پرونده هایی زیادی در فیفا دارد، شکایت گادوین منشاء، وینفرد شفر و سرور جپاروف در کنار این جریمه باورنکردنی روزهای سختی را برای استقلال رقم خواهند زد.