دسته : ورزشی
شماره : 13254223650
تاریخ : 10 ارديبهشت 1399
ستاره یوونتوس برای بار دوم به کرونا مبتلا شد! این درحالی است که سازمان لیگ ایتالیا از شروع مجدد رقابت های فوتبال این کشور در آینده ای نزدیک خبر داده بود


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، ستاره آرژانتینی یوونتوس در تاریخ 2 فروردین ماه اعلام کرده بود به کرونا مبتلا شده است و پس از آن خود و نامزدش در خانه قرنطینه شدند. پائولو دیبالا در روزهای ابتدایی بیماری اظهار داشت : در ابتدا قادر به انجام هیچ کاری نبودم، پس از 5 دقیقه تمرین کردن دیگر توان نفس کشیدن نداشتم و خیلی زود خسته می شدم. در عضلات خود احساس درد می کردم و توان بدنیم از بین می رفت اما خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم.


دیبالا تنها بازیکن یوونتوس نبود که به این ویروس مبتلا می شد، پیش از وی "دانیله روگانی" و "بلیز ماتیودی" هم به کرونا مبتلا شده بودند. اما باشگاه یوونتوس اعلام کرد که دیگر بازیکنان این تیم مشکلی ندارند و پاسخ تست کرونای آنها منفی است. اما اکنون و درحالی که دیبالا از بهبود خود خبر می داد گویا وی موفق به مهار کامل ویروس در بدن خود نشده است. این بازیکن آرژانتینی بعد از گذشت 6 هفته برای چهار مرتبه آزمایش کرونا داد که در کمال ناباوری هر چهار آزمایش مثبت اعلام شد، این یعنی او نتوانسته ویروس را به طور کامل از بین ببرد و شاید به درمان جدی تری نیاز داشته باشد.


البته پائولو دیبالا در این زمینه تنها نیست، پیش از وی "مارکو اسپورتلو" دروازبان تیم آتالانتا ابتدا تست کرونایش مثبت، سپس منفی و دوباره مثبت اعلام شد. این درحالی است که سازمان لیگ ایتالیا از شروع مجدد رقابت های فوتبال این کشور در آینده ای نزدیک خبر داده بود.