دسته : فناوری
شماره : 13254223642
تاریخ : 10 ارديبهشت 1399
امکان سفارش غذا از طریق واتس اپ در هندوستان بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه این شبکه اجتماعی در هند ساکن هستند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایندپندنت، به تازگی سرویس سفارش عذا در اپلیکیشن واتس اپ راه اندازی شده است. بعد از همکاری فیس بوک با اپراتور هندی " Reliance Jio Platforms" سرویس JioMArts عرضه شده و هم اکنون به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران هندی قابل دسترسی است. کاربران برخی از مناطق بمبئی می توانند با اضافه کردن شماره تماس این سرویس به فهرست مخاطبان واتس اپ خود از این خدمات این سرویس برای سفارش غذا استفاده کنند، کاربران می توانند سفارش خود را در لینکی برای خرید آنلاین یکی از مغازه های محلی ثبت کنند.


این دو شرکت درحالی باهم همکاری می کنند که مدتی قبل فیس بوک با سرمایه گذاری 5.7 میلیارد دلاری در Jio Platforms به سهامدار اقلیت آن تبدیل شد. از سوی دیگر به خاطر قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کروناف سفارش غذا به صورت انلاین محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


هندوستان برای واتس اپ به عنوان بزرگترین بازار به شمار می رود، بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه این شبکه اجتماعی در هند ساکن هستند. باوجود استقبال از این سرویس جدید واتس اپ، اما هنوز عرضه سرویس به کشورهای دیگر مشخص نشده است.