دسته : سیاست
شماره : 13254223641
تاریخ : 9 ارديبهشت 1399
قطار خاص کیم جونگ اون کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، در هنگام مسافرت با قطار زرهی خود، مرتباً میهمانی ترتیب می داد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، در هنگام مسافرت با قطار زرهی خود، مرتباً میهمانی ترتیب می داد.

به گزارش ایران زمین به نقل از روزنامه The Sun، براساس اطلاعات این نشریه، قطار زرهی رهبر کره شمالی از 20 واگن تشکیل شده است و می تواند تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد. معمولاً قطاری با مأمورین امنیتی در مقابل او قرار می گیرد كه ایمنی راه ‌آهن و ایستگاهها را بررسی می كند و پس از آن قطاری با محافظان كیم جونگ اون و وسایل مورد نیاز آن تهیه می شود. همچنین مشخص شده است که یک قطار زرهی دارای یک خودروی زرهی شخصی مرسدس و یک توالت متحرک است.

قطار لوکس کیم جونگ اون

در داخل، یک اتاق استراحت با مبل های چرمی، یک اتاق کنفرانس مدرن، یک دفتر با تلویزیون ماهواره ای و یک رستوران که با غذاها و نوشیدنی های لذیذ سرو می شود، به ویژه، پنیر سوئیسی، کنیاک هنسی و شامپاین کریستال در کنار غذاها می توان دید. علاوه بر این، به اصطلاح "بزن تیم لذت و سرگرمی" در این مسیر با رهبر کره شمالی همراهی می کند؛ راهنماهایی که مخصوص این کار انتخاب شده اند.

قطار لوکس کیم جونگ اون

به نقل از The Sun، کیم جونگ اون تصمیم گرفت در سال 2015 چنین تیمی را تشکیل دهد. فقط دختران کره ای قد بلند و زیبا که باکره هستند، می توانند وارد آن شوند.

پیش از این گزارش شده بود که یک قطار، احتمالاً متعلق به کیم جونگ اون، در نزدیکی یک شهر تفرجی در کره شمالی پیدا شده است.

قطار لوکس کیم جونگ اون

خاطر نشان می شود که از 21 آوریل این قطار در ایستگاه راه آهن در نزدیکی شهر تفرجی ساحلی کره شمالی وونسان واقع شده است، جایی که ویلای ساحلی رهبر کره شمالی با یک مرکز پزشکی خصوصی در آن واقع شده است.

کیم جونگ اون از 11 آوریل ظاهر نشده است. در 15 آوریل، او جشن تولد پدربزرگ خود کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی، را از دست داد. به دلیل غیبت وی در این مراسم، شایعاتی درباره بیماری احتمالی وی آغاز شد؛ مقامات و رسانه های پیونگ یانگ درباره آن اظهار نظری نکردند.