دسته : ورزشی
شماره : 13254223611
تاریخ : 8 ارديبهشت 1399
نام کمپانی تولید ماده مخدر روی ورزشگاه بارسلونا! سوئیس ایکس کمپ نام جالبی برای ورزشگاه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، باشگاه بارسلونا در هفته اخیر اعلام کرد قصد دارد امتیاز نام گذاری ورزشگاه نیوکمپ را در فصل 2020-2021 واگذار کرده و عواید حاصل از آن را صرف مبارزه با ویروس کرونا کند. در این میان یکی از شرکت هایی که به خرید امتیاز علاقه نشان داده، شرکت قهرمان اسبق بوکس سنگین جهان "مایک تایسون" می باشد. اما نکته جالب درمورد شرکت تایسون این است که در زمینه تولید ماری جوآنا و مشتقات آن برای مصارف غذایی و پزشکی فعالیت می کند، شرکت تایسون تنها یکی از ده ها شرکتی است که برای خرید امتیاز علاقه دارد و قهرمان سابق بوکس بسیار امیدوار است تا از دیگر رقبا برای تصاحب امتیاز سبقت بگیرد.

در همین رابطه "آلکی دیوید" مالک شرکت "سوئیس ایکس" که شریک تجاری مایک تایسون به حساب می آید در گفتگو با بی بی سی اسپورت عنوان کرد: نیوکمپ یک استادیوم فوق العاده می باشد، ایده تبلیغ شرکت با گذاشتن نام آن روی نیوکمپ حیرت آور خواهد بود. انجام چنین کاری را از مدتها پیش در نظر داشتیم و به دنبال راهی برای ان بودیم. شرکت در زمینه تولید ماری جوآنا فعالیت دارد و اسپانیا هم از جمله کشورهای باسابقه اتحادیه اروپا می باشد که جزو پیشگامان آزاداندیشی در حرکت به سوی قانونی سازی است. خب طبیعتا ایده گرفتن امتیاز نام گذاری ورزشگاه نیوکمپ به ذهن ما رسید و دست به کار شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گذاشتن نام یک شرکت تولید ماده مخدر روی ورزشگاه نیوکمپ به اعتبار باشگاه بارسلونا لطمه نمی زند گفت: باید ببینم چه می شود، دنیا بر عقاید مختلف استوار است و این یک فرصت خوب برای ماست. من سرسختانه به دنبال استفاده از ان هستم، الان یک لحظه تاریخی در ورزش می باشد که به برنامه های خود می رسیم، در اول هفته تماس هایی را برقرار کردیم و من مطمئن هستم می توانیم به توافق برسیم. "سوئیس ایکس کمپ" نام جالبی برای ورزشگاه خواهد شد، این اسم درحال حاضر گزینه مورد نظر من است.