دسته : فناوری
شماره : 13254223598
تاریخ : 8 ارديبهشت 1399
شیائومی از دوچرخه تاشوی جدید خود رونمایی کرد Himo Z16 در چهار رنگ زیبا قابل دسترس است که همه افراد را جذب خودش می کند


کمپانی شیائومی در روزهای اخیر یک دوچرخه تاشوی جدید به نام Himo Z16 معرفی نموده است و آن را روی پلتفرم Youpin قرار داده تا از مردم برای توسعه آن پول دریافت کند. گویا این محصول جدید از دوچرخه فوق تاشوی Himo H1 الهام گرفته شده اما اندازه بزرگتری نسبت به آن دارد، طراحی آن نیز از نظر کارایی بهبود پیدا کرده ، بطوریکه با یک دوچرخه پدال‌دار موتوری روبه‌رو هستیم. این پدال های برای زمانی کابرد دارند که باتری تمام شود، Himo Z16 از طراحی تاشو سه گانه بهره می برد که اجازه می دهد بدنه مرکزی ، پدال های پا و فرمان دوچرخه در هم جمع شوند.


جنس بدنه دوچرخه را فریم آلومینیومی تشکیل می دهد که آن را بسیار سبک می کند و وزن دوچرخه در حدود 22.5 کیلوگرم می باشد، این وزن کم بار کمتری را روی باتری وارد می کند که درنتیجه عمر آن بیشتر خواهد شد. Himo Z16 هم به مانند دیگر دوچرخه های برقی دارای یک صفحه نمایش LCD می باشد که پارامترهایی چون توان باتری، مسافت، سرعت و سایر اطلاعات را نشان می دهد، این دوچرخه استاندارد ضد آب IP7 را نیز کسب کرده است.


از دوچرخه مذکور در حالت های ، تمام برقی ، نیمه برقی و دستی می توان استفاده کرد، در حالت تمام برقی می توان با یکبار شارژ مسافت 55 کیلومتری را طی کرد. در حالت نیمه برقی هم تا 80 کیلومتر قابل طی می باشد، Himo Z16 دارای یک باتری قابل حمل لیتیومی 18650 با گرید خودرو می باشد که توان دستیابی به توان بالا و خروجی بلند مدت را دارد، مدت زمان شارژ کامل باتری 5 ساعت می باشد. برای تضمین ایمنی دوچرخه سوار هم از یک سیستم ترمز دیسک دوگانه استفاده شده که برخلاف دیگر دوچرخه های برقی که از ترمز درام در عقب استفاده می کنند عملکرد فوق العاده ای دارد.


Himo Z16 از تایرهای CST با مقاومت سایش بالا استفاده می کند که شبیه به نمونه های بکار رفته در روی وسایل نقلیه برقی حرفه ای می باشد. در تایرهای آن از یک چنگک قوی استفاده شده که از لغزندگی جلوگیری می کند و کمک شایانی به ترمز بهتر می کند. چرغ های جلو و ترمز دوچرخه هم در جلو و عقب فریم میانی قرار داده شدند. یک بازتابنده نور قرمز رنگ هم زیر صندلی وجود دارد که تضمین می کند دوچرخه در شب قابل رویت باشد. البته به خاطر استاندارد های موجود در چین، این دوچرخه از سرعت 25 کیلومتر نمی تواند بیشتر برود، Himo Z16 در چهار رنگ زیبا قابل دسترس است که همه افراد را جذب خودش می کند.