دسته : ورزشی
شماره : 13254223579
تاریخ : 7 ارديبهشت 1399
اشتباه عجیب ستاره یوونتوس در فضای مجازی که عصبانیت هواداران را درپی داشت! کامنت ستاره کلمبیایی موجب شد تا هواداران یوونتوس واکنش های تندی علیه وی داشته باشند

ستاره کلمبیایی باشگاه یوونتوس با اشتباه عجیب خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث ناراحتی و واکنش هواداران این تیم شد، خوان کوادرادو پس از این اشتباه از هواداران و باشگاه یوونتوس عذرخواهی کرد. ماجرا از این قرار بود که روز 25 آوریل سالروز درگذشت یکی از بازیکنان قدیمی یوونتوس "آندره آ فورتوناتو" می باشد، وی به عنوان مدافع چپ از سال 1993 تا 1995 در تیم یوونتوس عضویت داشت و برای یکبار هم پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرده بود. وی که به بیماری سرطان خون مبتلا شده بود در سال 1995 و درحالی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد به دلیل ابتلا به ذات الریه درگذشت.


باشگاه یوونتوس هرساله در تاریخ 25 آوریل پستی را در شبکه های اجتماعی خود برای یادبود درگذشت این بازیکن منتشر می کند، اما امسال کامنت عجیب کوادرادو در زیر پست مربوط به درگذشت فورتوناتو جنجال ساز شد.  این بازیکن کلمبیایی باتوجه شباهت بازیکن فقید با هم تیمی کنونی خود "آدریان رابیو" و بدون اطلاع از موضوع پست در زیر آن نوشت: رابیو، این تو هستی !. همین کامنت ستاره کلمبیایی موجب شد تا هواداران یوونتوس واکنش های تندی علیه وی داشته باشند، تا جایی که کوادرادو مجبور به عذرخواهی شد.


پس از این اشتباه، خوان کوادرادو در استوری صفحه شخصی خود پیامی را با این متن که : متاسف هستم، متن زیر عکس را نخوانده بودم! از هواداران و باشگاه یوونتوس بخاطر شوخی با بازیکن فقید این تیم معذرت خواهی کرد.