دسته : فناوری
شماره : 13254223551
تاریخ : 5 ارديبهشت 1399
استخراج ارز مجازی با کمک امواج مغزی و گرمای بدن! این نوع سیستم استخراج ارز شامل اتصال یک دستگاه با حسگرهای مختلف به بدن افراد است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایندپندنت، کمپانی مایکروسافت به تازگی حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که طبق ان می تواند با کمک حسگرها و امواج مغزی و گرمای بدن افراد ارز مجازی را استخراج کند. مایکروسافت می خواهد با رصد فعالیت های مغز و اطلاعات بیومتریک افراد این اقدام را صورت دهد، این حق امتیاز با نام" سیستم ارز مجازی با استفاده از اطلاعات فعالیت بدن انسان"ثبت شده است. در توضیحات این حق امتیاز آمده است که یک فرد از چه طریق می تواند با متصل کردن حسگرهای مختلف به بدن خود ارز مجازی را استخراج کند.


استخراج ارزهای مجازی مانند بیت کوین به قدرت عظیم رایانشی احتیاج دارد تا مسئله های پیچیده ریاضی را حل کند، در بخش دیگری از توضیحات این حق امتیاز آمده است که: برای نمونه یک موج مغزی یا گرمای بدن انسان که در هنگام حرکت شاطع شده می تواند عملیاتی را که تهیه کننده سرویس اطلاعاتی می خواهد را انجام دهد. به همین صورت می توان آن را در فرآیند استخراج ارزهای مجازی به کار برد.


این نوع سیستم استخراج ارز شامل اتصال یک دستگاه با حسگرهای مختلف به بدن افراد است که می تواند فعالیت کاربر را زیر نظر گرفته و از آن برای استخراج ارز مجازی استفاده کند. از جمله حسگرهای احتمالی که در این سیستم به کار گرفته می شود می توان به اسکنر ام آر آی ، حسگرهای ضربان قلب، دوربین های گرمایی و مادون قرمز اشاره کرد.