دسته : ورزشی
شماره : 13254223535
تاریخ : 4 ارديبهشت 1399
بازیکن خارجی استقلال: فیش واریزی باشگاه جعلی است، من پولی نگرفته ام! باشگاهی مانند استقلال نباید درگیر چنین مسائلی باشد که هر فردی با ارسال مدارک جعلی آن را بازیچه خود قرار دهد


درحالی که مدیران باشگاه استقلال از واریز بخشی از قرارداد بازیکنان خارجی خود خبر داده بودند اما هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال این خبر را تکذیب کرد. میلیچ در گفت و گو با یکی از سایت های ورزشی درمورد شرایط کنونی خود و مطالباتش از استقلال سخن گفت، او در این مصاحبه عنوان کرد که پولی از استقلال نگرفته و مدرک این باشگاه مبنی بر انتقال پول از نروز به حساب وی تقلبی است. میلیچ در ابتدای صحبت های خود می گوید:


امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا هرچه سریع تر به شرایط عادی برگردیم، دلم برای تهران، هواداران و همینطور فوتبال تنگ شده است. باید بگویم که نقل و قول هایی که از سوی من برای مسائل مالی مطرح شده درست نیست، این قابل قبول نیست که فقط به من و شیخ دیاباته پول پرداخت شود، فوتبال یک بازی گروهی است و این را هم من و هم شیخ به خوبی می دانیم. اگر قرار به پرداخت دستمزد است باید برای همه یکسان باشد، ما از مشکلات مالی استقلال خبر داریم اما من و شیه 4 ماه است هیچ دریافتی از باشگاه نداشته ایم. اما هر روز در مورد ما و مشکلات مالی ما خبرهایی پخش می شود که اصلا این چیزها را دوست ندارم.


میلیچ درباره خبر واریز مبلغی از سوی یکی از هواداران خارجی استقلال به حساب وی و دیاباته گفت: در خبرها شنیدم که فردی مبلغ 15 هزار دلار به عنوان بخشی از دستمزد به من و شیخ پرداخت کرده است، من بلافاصله بعد از شنیدن خبر مدارک ارائه شده به باشگاه را با وکیل خود چک کردم اما متاسفانه آنها تقلبی بودند و مدارکی به عنوان رسید پرداخت پول به حساب من برای باشگاه استقلال ارسال شده جعلی می باشد. این واقعا مضخک و مسخره است که با من، هواداران و باشگاه بزرگ استقلال بازی شود، باشگاهی مانند استقلال نباید درگیر چنین مسائلی باشد که هر فردی با ارسال مدارک جعلی آن را بازیچه خود قرار دهد.