دسته : اقتصاد
شماره : 13254223523
تاریخ : 3 ارديبهشت 1399
۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد به مالکان تحویل می شود مدیر اجرایی مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در خرداد ماه امسال خبر داد.

علی اصغر جاودان فر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت بخش‌های مختلف شرکت عمران پردیس برای انجام اقدامات مورد نیاز مراجعان آغاز شده، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه، دفتر کارگزاری مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس بازگشایی شده و متقاضیان می‌توانند برای انجام امور اداری خود از جمله ثبت نقل و انتقالات واحدهای مسکن مهر و دریافت اسناد ۵ برگی به این دفتر مراجعه کنند.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی نیز به این شرکت عمران ابلاغ شده و در هنگام ورود ارباب رجوع، از آنها تب سنجی به عمل می‌آید؛ ضمن اینکه از مراجعان درخواست می‌شود تا نسبت به زدن ماسک و پوشیدن دستکش اقدام کنند و اگر نداشته باشند، به آنها ماسک و دستکش داده می‌شود.

مدیر اجرایی مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به لغو برگزاری مراسم تحویل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: بنا داریم در خرداد ماه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر را به ترتیب تشکیل پرونده از سوی متقاضیان، به آنها تحویل دهیم.