دسته : ورزشی
شماره : 13254223519
تاریخ : 3 ارديبهشت 1399
تنها بازیکن ایرانی که بدون توجه به کرونا هنوز فوتبال بازی می کند! او که فصل قبل به لیگ تاجیکستان آمده سابقه عضویت در تیم های راه آهن، صبا و نیروی زمینی را دارد

پاندمی ویروس کرونا باعث توقف فعالیت های ورزشی از جمله لیگ های فوتبال شده است، لیگ ایران هم مدتیست به حالت تعلیق درآمده و سرنوشت مشخصی ندارد. بازیکنان ایرانی هم خانه نشین شده اند و تمرینات حفظ آمادگی خود را در منزل پیگیری می کنند، اما یک بازیکن ایرانی هنوز هم به فوتبال مشغول بوده و کرونا هیچ تاثیری در فعالیت وی نداشته است. باتوجه به اینکه در برخی از کشورهای دنیا بحران کرونا هنوز جدی نشده، لیگ های ورزشی از جمله فوتبال در آن کشورها به فعالیت خود ادامه می دهند هرچند بدون تماشاگر!. در کشورهایی همچون نیکاراگوئه، بلاروس، ترکمنستان، بروندی و تاجیکستان رقابت های فوتبال همچنان به قوت خود باقی است.

در این میان یک بازیکن ایرانی در لیگ تاجیکستان مشغول است، "آرش اکبری شلدره" بازیکن 29 ساله ای که در تیم "رگار تاداز" تاجیکستان عضویت دارد. او که فصل قبل به لیگ تاجیکستان آمده سابقه عضویت در تیم های راه آهن، صبا و نیروی زمینی را دارد، تیم کنونی او در شهر تورسونزادا بوده و فصل گذشته هم رده سوم لیگ را به خود اختصاص داد، همچنین در فینال جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد و نائب قهرمان شد.

هنوز هیچ مورد مثبتی از کرونا در تاجیکستان مشاهده و ثبت نشده به همین دلیل لیگ فوتبال این کشور دایر بوده و سه هفته از مسابقات را پشت سر گذاشته است. اما برای پیش گیری از ابتلا و حفظ سلامت مردم این رقابت ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.