دسته : ورزشی
شماره : 13254223504
تاریخ : 3 ارديبهشت 1399
افشاگری جنجالی مهاجم اینتر؛ قسم میخورم 23 بازیکن تیم ما مبتلا بودند! همه ما سرفه می کردیم و تب داشتیم، هنگام گرم کردن احساس می کردم که بدنم بیش از حد داغ شده است


شیوع ویروس کرونا گریبان گیر بسیاری از ورزشکاران از جمله بازیکنان فوتبال هم شده است، از زمان همه گیری این ویروس بسیاری از بازیکنان سرشناس فوتبال هم به آن مبتلا شدند. ایتالیا از کشورهایی به شمار می‌رود که بحران کرونا در آن بسیار جدی است، از این رو تعداد بازیکنان فوتبال مبتلا به کرونا که در لیگ ایتالیا شاغل هستند زیاد است. اما به تازگی روملو لوکاکو مهاجم تیم اینترمیلان در گفنگو با یک خبرنگار بلژیکی افشاگری جنجالی انجام داد، وی مدعی شد که 23 بازیکن از 25 بازیکن اینتر در ماه ژانویه دچار علائمی همچون تب و سرفه بودند اما هیچ تست کرونایی از آنها گرفته نشده است. این ادعا درحالی مطرح شد که تیم اینتر در منطقه لومباردی حضور دارد که به عنوان مرکز شیوع کرونا در ایتالیا شناخته می شود اما تاکنون مورد مثبتی از ابتلای اعضای این تیم به کرونا گزارش نشده است.


ستاره بلژیکی در گفتگو با هموطن خبرنگار خود از طریق صفحه اینستاگرام خود گفت:

"ما یک هفته مرخصی در ماه دسامبر داشتیم، وقتی به تیم بازگشتیم قسم میخورم که 23 نفر از بازیکنان ما مریض بودند. من شوخی نمی کنم!، ما در مقابل تیم راجا ناینگولان یعنی کالیاری قرار گرفتیم و مدافع ما بعد از گذشت 25 دقیقه نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین را ترک کرد."


بازیکن مورد اشاره لوکاکو، اشکرینیار مدافع جوان این تیم است که در دقیقه 17 بازی با کالیاری از زمین مسابقه بیرون رفت که علت آن سرگیجه و بهبود نیافتن آنفولانزای وی عنوان شد. البته در آن تاریخ هنوز موضوع کروناویروس در ایتالیا به صورت جدی نبود و بنابراین آزمایشی هم از آنها گرفته نشد. روملو لوکاکو در ادامه صحبت های خود گفت:


"همه ما سرفه می کردیم و تب داشتیم، هنگام گرم کردن احساس می کردم که بدنم بیش از حد داغ شده است، من سالها بود که دچار تب نشده بودم. بعد از بازی برای یک شام برنامه ریزی شده بود اما من از آنان تشکر کردم و مستقیم به تختواب رفتم، هیچ تست کرونایی از ما گرفته نشد. ما هفت بازیکن هستیم که در یک خیابان زندگی می کنیم، شرایط زندگی در ایتالیا با انگلستان متفاوت است، ما در انگلیس هر چهار ماه یکبار به رستوران می رفتیم اما اینجا هر چهار هفته یکبار به رستوران می رویم."