دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223473
تاریخ : 1 ارديبهشت 1399
فیلم تئاترهای پرمخاطب آنلاین به فروش می رسد مدیر سامانه فروش بلیت تیوال از برنامه ریزی برای فروش آنلاین نمایش های پر مخاطب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، پس از شیوع ویروس کووید_19 و با توجه به این مسئله که همچنان برای این ویروس دارویی جهت درمان یا جلوگیری از ابتلا به آن یافت نشده، تقریباً همه کشورها فاصله‌گذاری فیزیکی را در جامعه ترویج دادند و از مردم خواستند در خانه بمانند. این طرح در ایران نیز اجرا شد.

از آنجا که اجرای این طرح موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های هنری و فرهنگی شد و با درنظر گرفتن خسارت مالی به قشر هنرمند، همچنین در راستای پربارتر کردن اوقات خانه نشینی افراد مدیر سامانه فروش بلیت تیوال از برنامه ریزی برای فروش آنلاین نمایش های پر مخاطب خبر داد.

محمد عمروآبادی از برنامه ریزی برای فروش آنلاین نمایش های پر مخاطب خبر داد و ضمن بیان این مطلب، گفت: تا هفته آتی چند نمونه از این فیلم تئاترها در سامانه بارگذاری و بلیت فروشی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

عمروآبادی ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح در جهت  کمک به هنردوستان در ایام در خانه ماندن برای شیوع کرونا برنامه ریزی شده اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز توسعه خواهد یافت. او همچنین گفت: از هفته آتی 10  تا 15 نمونه از کارهای پرمخاطب با رایزنی مناسب برای همه بارگذاری و مخاطبان می توانند با شرایط بلیت تماشای آنلاین کارها را تهیه کنند.

همچنین عنوان کرد: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری آنلاین کارگاه های آموزشی هنری نیز به زودی صورت خواهد گرفت.