دسته : ورزشی
شماره : 13254223471
تاریخ : 1 ارديبهشت 1399
ستاره جوان دورتموند با منچستریونایتد به توافق رسید پیش از این خبرها از علاقه تیم های چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا برای جذب سانچو حکایت داشت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از نشریه سان، ستاره انگلیسی و 20 ساله تیم بوروسیا دورتموند آلمان به مدیران تیم منچستریونایتد به توافق رسیده است. جیدن سانچو که با درخشش خیره کننده در فصل جاری برای دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپا قرار گرفته بود قصد بازگشت به کشورش را دارد. سان مدعی شده که این ستاره جوان با شیاطین سرخ بر سر جزئیات قرارداد از جمله مبلغ دستمزد و مدت آن به توافق رسیده و فقط توافق مدیران دو باشگاه مانده است، سران دورتموند برای انتقال سانچو مبلغ 100 میلیون پوند را تعیین کرده اند.


این توافق درحالی صورت گرفته است که سانچو در بین سال های 2015 تا 2017 برای تیم های پایه منچسترسیتی که رقیب یونایتد به شمار می رود بازی می کرد. او در سال 2017 با مبلغ 8 میلیون پوند به تیم بوروسیا دورتموند ملحق شد، سانچو ابتدا در تیم های پایه و سپس در تیم دوم زنبورها حضور داشت اما باتوجه به عملکرد درخشان خود به تیم اصلی اضافه شد. ستاره انگلیسی در این فصل 35 بازی برای دورتموند انجام داد و با 17 گل و 19 پاس گل بهترین عملکرد را در بین بازیکنان این تیم برجای گذاشت.


پیش از این خبرها از علاقه تیم های چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا برای جذب سانچو حکایت داشت، اما ظاهرا شیاطین سرخ اروپا گوی سبقت را از دیگر رقبا برای جذب این ستاره آینده دار فوتبال جهان ربوده اند. البته علاقه شخصی سانچو برای انتقال به یونایتد هم بی تاثیر نبوده است، وی مدتی قبل در لایو صفحه اینستاگرام خود در واکنش به هواداری که گفته بود "اگر به یونایتد می روی آب بنوش!" این کار را انجام داده و به نوعی خبر انتقال خود به منچستریونایتد را تائید کرده بود.