دسته : ورزشی
شماره : 13254223426
تاریخ : 29 فروردين 1399
چند ورزشکار ملی پوش به کرونا مبتلا شدند برخی از آنان علائم کرونا داشتند و نمونه های آنها تایید نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با شبکه خبر در مورد آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: در چند روز گذشته آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد و دستورالعمل و الحاقیه ای آماده و برای اجرا در اختیار سازمان ها قرار گرفت.

ما فرم هایی را تهیه و در اختیار ورزشکاران قرار دادیم که در آن یکسری سوالات راجب علائم کرونا پرسیده شده بود، ضمن آنکه از زمان شیوع کرونا درباره تمرینات و آمادگی جسمانی آنها پرس و جو می شود. در مورد آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران المپیکی هم مواردی را در دستور کار قرار دادیم.

سعیدی ضمن اعلام وضعیت بهبودی احسان حدادی در مورد ابتلای دیگر ورزشکاران گفت: متاسفانه باید بگویم تست کرونای تعداد دیگری از ورزشکاران که اتفاقا ملی پوش هم بودند مثبت اعلام شده است. البته برخی از آنان علائم کرونا داشتند و نمونه های آنها تایید نشده است، با این حال اگر ورزشکاری این علائم را داشته باشد مشکوک به کرونا می باشد. در مورد زمان آغاز تمرینات تیم های ورزشی هم باید بگویم که تا 15 اردیبهشت ماه هیچ فعالیتی صورت نمی گیرد اما در آن روز نشستی برگزار خواهد شد تا تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.